منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره
منتديات جامعتنا

شباب جامعة المنصوره


    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    احمد العمرى
    احمد العمرى
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 1685
    العمر : 29
    بلدك ايه ؟ : مصر
    كلية ايه : الفرقه الرابعه كلية تجاره شعبة ادارة اعمال
    هواياتك ايه ؟ : بحب كل حاجه
    تاريخ التسجيل : 14/02/2008

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف احمد العمرى في الأحد أغسطس 03 2008, 05:01

    تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

    السلام عليكم

    --------------------------------------------------------------------------------











    يارب كلكم تكونوا بخير

    الحكاية ........ومافيها ........وم الأخر

    كل معلم او معلمه ........هيدخل على الموضوع ده ف اى وقت يدخل فيه القهوة



    بس عارفين ليه....؟؟ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 5430






    هقولوكوا ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Clap_1























    استنوا شويةازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Blehازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Jumpy

























    شوية كمانازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Jumpy



































    خلاص........خلاص.........هقول لحسان تضربونىازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Biggrin23







    كل معلم او معلمه هيدخل يقول:


    مزاجه ايه النهاردة.....؟؟





    فرحان.ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Biggrin23..........زعلان.ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Ranting_w...... بيحب...ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 005......حيران.... ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Confused......خايف..ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 11y........قلقانازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Doh
    او........او.......

    أو أى أحساس هو حاسس بيه

    شفتوا سهلة ازاى.....؟؟؟؟؟ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Clap_1؟


    سلام بأة علشان أقولوكوا أحساسى ايه دلوقتى


    متنسوش تكتبوا انتوا كمان مزاجكم ايه


    _________________
    ارفع راسك فوق انت مصرى
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    للشكاوى و الاقتراحات الهامه رجاء المراسله على
    emaaary@yahoo.com


    مريومة
    معانا من زمان
    معانا من زمان

    عدد الرسائل : 1871
    تاريخ التسجيل : 31/03/2010

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف مريومة في الثلاثاء فبراير 15 2011, 02:55

    مش حاسها باى حاجة

    ملاك الرومانسيه
    معانا من زمان
    معانا من زمان

    عدد الرسائل : 1539
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف ملاك الرومانسيه في الثلاثاء فبراير 15 2011, 03:17

    ولا حاسه باى حاجه حاسه انى فاضيه
    avatar
    omnia
    لسه جديد
    لسه جديد

    انثى
    عدد الرسائل : 1
    العمر : 27
    كلية ايه : سياحة وفنادق
    تاريخ التسجيل : 26/02/2011

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف omnia في السبت فبراير 26 2011, 17:31

    هو انا جديده هنا بس عجبتنى اللعبه
    اممممم..انا قلقانه شويه
    حاملة القرأن
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الإثنين فبراير 28 2011, 04:48

    [b]زفت على الاخر
    ملاك الرومانسيه
    ملاك الرومانسيه
    معانا من زمان
    معانا من زمان

    انثى
    عدد الرسائل : 1539
    العمر : 28
    بلدك ايه ؟ : وانت مالك
    كلية ايه : رياض اطفا ل
    هواياتك ايه ؟ : الصيد-النت
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف ملاك الرومانسيه في الثلاثاء مارس 01 2011, 01:33

    قرفانه موووووووووووووووووووووووووت
    the naughty
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 28
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف the naughty في الثلاثاء مارس 01 2011, 04:18

    أيه الكآبة اللي أنتوا فيها دي واحدة زفت ع الاخر
    و التانية قرفانة مووت
    طيب كآبة بكآبة
    مخنووووووووووووق أوي
    لأأأأأااااااهاهاهاههااا
    حاملة القرأن
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الثلاثاء مارس 01 2011, 19:08

    [b]ههههههههههههههههههه

    مش بطال
    medo
    medo
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 3708
    العمر : 31
    كلية ايه : DELTA ACADEMY
    تاريخ التسجيل : 07/07/2008

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف medo في الثلاثاء مارس 01 2011, 21:28

    الحمدلله
    مبسوط
    ملاك الرومانسيه
    ملاك الرومانسيه
    معانا من زمان
    معانا من زمان

    انثى
    عدد الرسائل : 1539
    العمر : 28
    بلدك ايه ؟ : وانت مالك
    كلية ايه : رياض اطفا ل
    هواياتك ايه ؟ : الصيد-النت
    تاريخ التسجيل : 24/10/2009

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف ملاك الرومانسيه في الأربعاء مارس 02 2011, 02:03

    احسن الحمد لله
    بس برده قرفانه
    إيمان
    إيمان
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2567
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : المنصورة
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : الشعر والقراءة والرسم
    تاريخ التسجيل : 28/08/2008

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف إيمان في الجمعة سبتمبر 02 2011, 12:04

    الحمد لله مبسوطة اوى
    امونة22
    امونة22
    لسه جديد
    لسه جديد

    انثى
    عدد الرسائل : 14
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : الوطن العربى
    كلية ايه : حقوق
    هواياتك ايه ؟ : الرسم
    تاريخ التسجيل : 08/08/2011

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف امونة22 في الجمعة سبتمبر 23 2011, 04:22

    انا جديدة وبصراحة كمان صريحة
    انا رغم انى ببقى زعلانة الى انى بحب انكت اوى ومزاجى ديما فولة شمعة منورة
    وبحب المثل الى بيقول اضحك تضحك الدنيا لك رغم انى بضحك طول الوقت ولا مرة ضحك ت الدنيا ليا
    ارجوا تقبلوا مرورى
    avatar
    يونس سليمان
    لسه جديد
    لسه جديد

    ذكر
    عدد الرسائل : 1
    العمر : 40
    كلية ايه : عمر المختار
    تاريخ التسجيل : 23/10/2011

    ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Empty رد: ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم

    مُساهمة من طرف يونس سليمان في الأحد أكتوبر 23 2011, 10:13

    احمد العمرى كتب:السلام عليكم

    --------------------------------------------------------------------------------











    يارب كلكم تكونوا بخير

    الحكاية ........ومافيها ........وم الأخر

    كل معلم او معلمه ........هيدخل على الموضوع ده ف اى وقت يدخل فيه القهوة



    بس عارفين ليه....؟؟ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 5430






    هقولوكوا ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Clap_1























    استنوا شويةازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Blehازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Jumpy

























    شوية كمانازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Jumpy



































    خلاص........خلاص.........هقول لحسان تضربونىازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Biggrin23







    كل معلم او معلمه هيدخل يقول:


    مزاجه ايه النهاردة.....؟؟





    فرحان.ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Biggrin23..........زعلان.ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Ranting_w...... بيحب...ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 005......حيران.... ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Confused......خايف..ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 11y........قلقانازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Doh
    او........او.......

    أو أى أحساس هو حاسس بيه

    شفتوا سهلة ازاى.....؟؟؟؟؟ازى مزاجكم .........؟ ادخل و انت تفهم - صفحة 7 Clap_1؟


    سلام بأة علشان أقولوكوا أحساسى ايه دلوقتى


    متنسوش تكتبوا انتوا كمان مزاجكم ايه

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 08 2019, 06:01