منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

منتديات جامعتنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات جامعتنا

شباب جامعة المنصوره

جيلان
دمعة عين
حاملة القرأن
no.name
hasnaa2010
moOody
هدى
سفير الرومانسية
snowwhite
the naughty
مخلص حتى النخاع
صعبة المنال
*silent hope
moby22
medo
mido
mehOoOo
عروسة البحر
boshksh
mido heibah
منصور
واحده من الناس
romio
اسلام بيسو
احمد العمرى
29 مشترك

بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا

احمد العمرى
    احمد العمرى
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

ذكر
    بلدك ايه ؟ : مصر
    كلية ايه : الفرقه الرابعه كلية تجاره شعبة ادارة اعمال
    هواياتك ايه ؟ : بحب كل حاجه

بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا - صفحة 3 Empty بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا

مُساهمة من طرف احمد العمرى الجمعة ديسمبر 26 2008, 03:55

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا جماعه

ايه اخباركم ....يارب تكونو بخير
    موضوع النهارده ممكن تستنتجه من العنوان بتاعه اذ انه(حلوه اذ انه دى) ينص على ان

و انت رايح الجامعه الصبح او الضهر او باليل يعنى اكيد بتدخل من بوابه ما (و حتى لو بتنط من فوق السور مش مشكله ) و اما بتدخل من البوابه دى بتشوف حاجات كدا يوميا فى وشك كدا
    يعنى مثلا انا فى معظم الاحيان بدخل من الجلاء او ويش و قليل من علوم او البارون المهم مثلا من الجلاء

بشوف الناس بتوع تربيه الطيبيين .... كل واحد معاه واحده و قعديين مسكيين طبق كشرى من عند الحجاز (الكشرى الملوث ده) و هاتك يا اكل لحد ما هحس ان همه هيكلو بعض و الاقى شوية عربيات كدا مركونه من اول ما دخلت الجامعه دى مش بتتحرك من مكاناه و الناس الى فى السنتر و الجو ده كل اما ادخل دى الحاجات الى بتلفت نظرى

فا الموضوع بقى هوه انك تحكى الحاجات الى بشوفها و ان لسه داخل الجامعه من اى بوابه او الحاجات الى بتلفت نظرك ايه
    ؟
    و ياريت نتفاعل يا جماعه مع الموضوع و مستنى حكايتكم

emaaary@yahoo.com

no.name
    لسه جديد
    لسه جديد

بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا - صفحة 3 Empty رد: بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا

مُساهمة من طرف no.name الثلاثاء ديسمبر 29 2009, 17:04

انا بقى والحمد لله تقريبا مبشوفش حد الا نادرا عند بوابه الجلاء لاني بروح الكليه كل يوم الساعه 8 الصبح يعني هو واحد بس عارفه بالشبه في تجاره بفضل ماشي معاه وبعدين اكمل لعلوم هناك بقى بشوف اصحابي وبقعد معاهم

احمد العمرى
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا - صفحة 3 Empty رد: بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا

مُساهمة من طرف احمد العمرى السبت يناير 02 2010, 11:27

شكرا يا جماعه على الردود
    احمد العمرى
    احمد العمرى
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

ذكر
    بلدك ايه ؟ : مصر
    كلية ايه : الفرقه الرابعه كلية تجاره شعبة ادارة اعمال
    هواياتك ايه ؟ : بحب كل حاجه

مُساهمة من طرف احمد العمرى الإثنين فبراير 01 2010, 11:44

ايه مفيش اى حد تانى بيروح الجامعه

emaaary@yahoo.com

حاملة القرأن
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

انثى
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله

مُساهمة من طرف حاملة القرأن الأربعاء فبراير 10 2010, 06:20

انا ملاحظة ان كلكم مخنوقين من بوابة الجلاء وكلبة تربية والسنتر لية كدة ياجماعة اولا حرس الجلاء احسن مليون مرة من حرس علوم الرخم اللى عاملك فية مايكل جاكسون وجيمس بوند لية ياعنى هو اللى خلقة مخلقش غيرة دى اكتر حاجة بتدايقنى واول حاجة بوفها الصبح لما بخش من علوم وعلى فكرة انا مبظلمهومش من الباطل فى واحد من حرس علوم اتسبب مرة فى انى بكيت بسبب قلة ادبة ومن يوميها قليل لما بخش من علوم وبعدين السنتر دة الى ماكل الجامعة كلها دا الحاجة اعدلة الى فى اجامعة اما عن الكشرى فالصراحة انا كنت بحبة جداا بس كرهتة من يوم ماجربت الحجاز مش عارفة عاجيبهم على اية بس الصراحة اكتر حاجة بتمناها الصبح وانا داخلة ان المحاضرات تعدى على خير وبسرعة وربنا
    وربنا يسعدنى ويسعدكم فى الجامعة والموضوع اكتر من رائعععععععععععععععععععععع
    دمعة عين
    دمعة عين
    معانا من زمان
    معانا من زمان

انثى
    بلدك ايه ؟ : المنصورة
    كلية ايه : تربية
    هواياتك ايه ؟ : الرسم و الجلوس على البحر او وسط الخضرة

مُساهمة من طرف دمعة عين الخميس فبراير 25 2010, 01:48

انا عن نفسى يعتبر دايما من بوابة الاستاد لان بابايا بيوصلنى وهو رايح كليته
    واحيانا بروح مع صحباتى من الجلاء بس صراحة دايما بنسى الكارنيه او بكسل لسة أفتح الشنطة فبلجأ للحيلة واهرب منه
    بس أنا ملاحظة ان الحرس دايما بيركز على الشباب اكتر من البنات او ان كان ولد معلق واحدة وماشين او المنتقبين
    بس انا صراحة محصليش اى موقف منهم دا بالعكس انا بعتبرها مغامرة على الصبح
    اما بقى اللى لاحظته ان اول اسبوعين ليا فى الكلية يا عينى كل ولد ماشى مع اولاد زيه والعكس مع البنات على نهاية الاسبوع التانى كده كل واحد اصاحبلك على واحدة ومقضينها
    دمعة عين
    دمعة عين
    معانا من زمان
    معانا من زمان

انثى
    كلية ايه : تربية
    هواياتك ايه ؟ : الرسم و الجلوس على البحر او وسط الخضرة

مُساهمة من طرف دمعة عين الخميس فبراير 25 2010, 01:54

وارخم حاجة سور كلية تربية اللى عامل زى حديقة الحيوان ده
    مش عارفة واللهى خايفين من العدوى ولا ايه؟
    وزيادة فى الرخامة فى واحد رزل مكرهنى أنزل الجامعة
    جيلان
    لسه جديد
    لسه جديد

انثى
    كلية ايه : .....................................
    هواياتك ايه ؟ : .................................................

مُساهمة من طرف جيلان الجمعة فبراير 26 2010, 01:00

انا زى متقول كدة يااحمد مباخدش بالى من حاجة لانى ببساطة بوصل وانا لسة مصحتش من النوم لسة اصلا والواحد بيقى مش شايف قدامة اصلا وكل همة يوصل قبل ماباب المدرج يتقفل وتضيع علية المحاضرة والتهييس بيقى شغااااااااااال على الاخر الصبح بالذات بس اكتر حاجة تدايقنى الامن يقولى فين الكارنية رغم انة عارفنى وعارف الوشوش المالوفة اللى بتحضر على طول
    mart
    mart
    معانا من فتره
    معانا من فتره

ذكر
    بلدك ايه ؟ : Egypt
    كلية ايه : تجاره
    هواياتك ايه ؟ : every thing

مُساهمة من طرف mart الجمعة فبراير 26 2010, 02:16

بص بقى يا باشا انا لما بدخل لجامعه اول حاجه بتلفت نظرى شاشه العرق اللى فى البارون علشان انا عالطول بدخل من البارون
    ثانيا تانى حاجه بلاحظها الامن بيرخموا علينا بطريقه تخنق فبضطر اقطع تذاكر علشان ادخل الجامعه (طبعا هزار)
    ثالثا بلما بدخل بمشى من عند الرخامه بتاعت حقوق علشان اشوف حد من اصحابى وانا بدور اكيد بشوف صبيان وبنات حلوين فبضطر ابص عليهم Smile
    بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا - صفحة 3 Icon_razz بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا - صفحة 3 Icon_razz
    رابعا : بروح عند كليتى طبعا الا وهيا كليه تجاره بلا فخر وبفضل قاعد مستنى اصحابى وبشوف شباب وبنات عادى Smile
    موضوع غريب يا عمرى
    تسلم ايدك هههههههههههه
    بتشوف ايه و انت داخل الجامعه على الصبح كدا - صفحة 3 Icon_razz
    شهد
    شهد
    معانا من فتره
    معانا من فتره

انثى
    بلدك ايه ؟ : شهااااااا
    كلية ايه : الفرقه التالته حقوق
    هواياتك ايه ؟ : كل حاجه

مُساهمة من طرف شهد الثلاثاء مارس 02 2010, 05:11

بص يا احمد واللهى الجامعه حلو اوى بس اكيد الحرس اغلس حاجه فى الدنيا بس نعمل ايه واما بقى البوابات انا دخلت من كل البوابات
    اقول بقى ال بيضيقى
    طبعا الشباب الرخمين اخر حاجه فى الدنيا وبيقولوا كلام غريب زى الناس البيئه مش عارفه دول دخلوا جامعه اذاى اصلا
    بس انا بحب اروح كليه تربيه اوى وكمان السنتر ال قدام تربيه بتدخلو علطول كل يوم تقريبا جميل اوى
    بس واللهى الجامعه حلو اوى وانا مش عارفه اما اخلص هعمل ايه على الاقل فيها اصحابى
    mido
    mido
    معانا من زمان
    معانا من زمان

ذكر
    بلدك ايه ؟ : انا بلدي ام الدنيا
    كلية ايه : الحقوق
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم

مُساهمة من طرف mido الثلاثاء مارس 02 2010, 08:56

هو ارخم حاجه فعلا الحرس
    اوقات يشوفو الكارنيه واوقات الواحد بيعدي من غيره
    واوقات بنعدي باي حاجه في ايدينتا حتي ولو ورقة فاضيه اي حاجه ماسكها في ايدك وخلاص
    البنوتة
    البنوتة
    معانا من فتره
    معانا من فتره

انثى
    كلية ايه : دراسات عليا_وفي انتظار قرار اني اكون معيده
    هواياتك ايه ؟ : القراءة والشعر والادب

مُساهمة من طرف البنوتة الأربعاء مارس 03 2010, 09:18

انا بقي ارخم حاجه بشوفها الصبح اني اتعذب عذاب الكفار في المواصلات وخصوصا اني في كليه الدراسات ده اولا ثانيا لسه اكون داخله من البوابه بلاقي البنات في ايديهم كشري عندهم الواحدة تضرب طبق الكشري علي الصبح علشان تفهم يعني ولا ايه الموضوع رخم اوي ثانيا البنات في الكليه نفسها رخمة
    medo
    medo
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

ذكر
    كلية ايه : DELTA ACADEMY

مُساهمة من طرف medo الأحد مارس 07 2010, 03:24

hiiihhhhiiiiiiiiiiiii
    شعاع الفجر
    شعاع الفجر
    معانا من فتره
    معانا من فتره

انثى
    كلية ايه : هندسة زراعية

مُساهمة من طرف شعاع الفجر الخميس مارس 25 2010, 02:23

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه موضوع راااائع

على أد ماكان في ردود جميلة بس في ردود.................................

زعلتني أوي

المهم أنا للأسف الشديد في المدينة الجامعية
    هو يوم السبت وأنا داخلة
    بدخل من الجلاء وقليل من طب
    حرس بوابة الجلاء بصراحة صعبين وفعلا شفتهم كتير بيبهدلوا البنات

ويوقفوهم ويقولولهم الشنطة فيها ايه

مرة واحدة قاعدة ع البوابة قالتلي كدا ونا داخلة قلتلها هيكون فيها ايه فيها فيل

ولما يقولي الكارنيه أستهبل وأقوله يلا بقا الشنطة على كتفي اهي هروح بيها فين يعني

انما لو الكارنيه جاهز بوريهوله وأخلص

وبعدين بمشي من عند تربية المكان اللي بكرهه دا هو والسنتر

وبقية الايام اول حاجة بشوفها كلية تمريض وبعدين صيدلة وبعدين ع الكلية بتاعتي

ولما بفضى بقضي اليوم مع اصحابي بعد ماأتمشى مع اصحابي اللي مروحين لحد البوابة وبعدين أقعد مع اللي ساكنين معايا نتمشي شويتين تلاتة

صحيح الغربة وحشششششششة بس الاصحاب بيهونوها

أحلى يووووووووووووم بيكون يوم الجمعة لو انا سافرت يومها ياسلاااااااااااااام ع الجامعة وهي فاضية ومافيش فيها المناظر اللي تقرف بتاعت كل يوم

اللي بجد ساعات بتخليني ماشية نفسي عود كبريت وشوية جاز وأولع في الجامعة
    جميييييييييييلة

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19 2024, 00:23