منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره
منتديات جامعتنا

شباب جامعة المنصوره


    لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    شاطر
    avatar
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    منقول لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الخميس مايو 05 2011, 05:30

    تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

    ندى لعبه اتمنى بجد انها تعجبكم و تلعبوها معايا يارب وهى:

    بصوا احنا دايما بنقول اننا اسرة وحده فى المنتدى اللعبه ديه هتاكد كده ان كل اعضاء المنتدى هيكون اخوات مثلا انا هقول عايزة اخرج واحد من اخواتى هيزعق ويقول لا والتانى يقوله يا ابنى سبها تنزل انت زعلان ليه او اخواتى البنات تقول اشمعنى او عايزة اجى معاك تبقى كده يعنى وانا هبدا بيها ويارب تعجبكم وهستنى ردك
    على اللعبه.................





    ممكن حد من اخواتى يسلفنى فلوس علشان انا عايزة انزل اجيب هدوم الصيف يله بقى مين اللى هيسلفنى ومين هينزل معايا من اخواتى البنات الحلوين.............


    يله مين بقى اللى هيرد عليا..........


    إيمان
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    عدد الرسائل : 2567
    تاريخ التسجيل : 28/08/2008

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف إيمان في الأربعاء يونيو 15 2011, 08:11

    اسكتوووووووا مش عارفه اذاكر ايه دا لازم ازعق يعنى

    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    عدد الرسائل : 5377
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الأربعاء يونيو 15 2011, 08:14

    بس يا فاشلة ال يعني البت نافعة أوي
    avatar
    إيمان
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2567
    العمر : 25
    بلدك ايه ؟ : المنصورة
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : الشعر والقراءة والرسم
    تاريخ التسجيل : 28/08/2008

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف إيمان في الأربعاء يونيو 15 2011, 08:16

    انت السبب فى كل دا بفضل دعواتك يا جذمةههههههههههه
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الأربعاء يونيو 15 2011, 08:49

    انا جذمة يا جذمة قديمة بتشتمي أخوكي الكبير
    شوفي يا شوشو اختك المفعوصة دي بتقول ايه
    و كمان يا تيت بفضل دعواتي و الحمد لله مابتعديش السنة لولا دعواتي كنت زمانك بتاخدي السنة ف سنتين
    avatar
    dalia
    معانا من فتره
    معانا من فتره

    انثى
    عدد الرسائل : 1073
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : المنصوره
    كلية ايه : رياض الاطفال
    هواياتك ايه ؟ : اى حاجه
    تاريخ التسجيل : 13/02/2011

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف dalia في الأربعاء يونيو 15 2011, 10:25

    واناانشاء الله بقى اعمل ايه اهدى النفوس
    بينك يامشاغب انت وايمان يعنى
    اوكى موفقه بس مش عوزه بقى اخيرا شرفتى انتى فينك من زمان والكلام المبياكلشى عيش ده
    وانتى ياشوشو رديتى على التليفون زى مااحمد قلك
    ولا0000000000000000
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الأربعاء يونيو 15 2011, 13:57

    اومال عوزانا نقولك ايه انت رحتي و قولتي عدولي
    هو علشان أذنالك تسافري لقرايبنا تروحي تلزقي هناك حسابك معايا بعدين
    avatar
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الأربعاء يونيو 15 2011, 21:46

    [b] لاااااااااااااااااااااااااااااا
    هدوا اللعب شوية يا جماعة انتم سخنتم على بعض كدا لية
    كلوة الا الشتيمة اهدى يا ايموا اهدى يا احمد دانتم اخوات برضوة ومالكوش الا بعض
    ههههههههههههههههههههههههه

    وانت يا احمد كبر دماغك دى لسا صغيرة برضوة بكرة تكبر
    وانت يا دولى فبنك با اختى ماشية وسيبانا هنا وانتى مهيصة لوحدك هههههههههههههههههههه
    وتليفون اية ياختى اللى عايزانى اردكل علية ماتقوموا تهزى منك ليها له له هوانا التليفونست بتاعكم هنا
    عيال اخر زمن
    ههههههههههههههههه
    avatar
    إيمان
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2567
    العمر : 25
    بلدك ايه ؟ : المنصورة
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : الشعر والقراءة والرسم
    تاريخ التسجيل : 28/08/2008

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف إيمان في الخميس يونيو 16 2011, 00:32

    دول اخوات دول لاقينكوا قدام المعبد اليهودى ولا ايه ههههههههههه. شوشو داليا جت عشان تساعدك فى التنضيف واحمد وبلال هيردوا عالتليفون ويشترولنا ال احنا عاوزينه وانا هشرف عليكم ولما اخلص امتحانات ال مش هيسمع الكلام هعاقبه يلا اسمعوا الكلام
    avatar
    ***belal***
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 4160
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مركز دكرنس .دقهليه
    كلية ايه : تجاره انجلش جامعه المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم والسباحه والصيد
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف ***belal*** في الخميس يونيو 16 2011, 03:58

    هههههههههههههههههههههههههه
    دا انتى بتوزعى الادوار ولا مشرف الدور
    يعنى اصغر واحده هيا اللى تقول الادوار
    انتى يا ايمان تنفذى بس
    بس انتى الوقتى خارج نطاق الخدمه لظروف الامتحانات
    اما عن التنضيف فالبنات انا عارف انهم احسن ناس تقوم بده فهيساعدوا بعض
    اما عن التليفون فالشرويدى خلاص هترد
    واما عن النزول علشان الطلبات ف احمد هيقوم بالواجب وينزل

    اما عن دورى انا فانا هبقى المشرف العام على اللى بيحصل
    يعنى لو البنات منضفوش حلو اخليهم يعيدوا تنضيف
    ولو الشراء اللى احمد هيشتريه طلع ناقص اخليه ينزل يجيب الباقى
    وهعيد على اللى انت هتجيبه يا احمد
    هههههههههههههههههه

    شوفتوا انا بتعب ازاى
    يالا اهو كله بثوابه
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الخميس يونيو 16 2011, 06:07

    أما عني بقى ولا أكني قرأت حاجة خااااااااااالص
    أأأأأأأأأاااااهاهاهاههاهاهاهاهاهاها
    avatar
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الخميس يونيو 16 2011, 08:35

    [b]هههههههههههههههههههههههه
    انتم ماترعفوش انى تعبااااااااااااااانة من وانا صغيرة فى وداانى اصلى وقعت عليها وانا صغيرة
    فمسمعتكشى كويس يا ابية بلال
    وماتتعبشى نفسك وتعيد النى بردوة مش هاسمعك
    ههههههههههههههههههه
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الخميس يونيو 16 2011, 08:38

    اهاهاهاهاهاههاا
    نو كومنت يا شوشو
    avatar
    ***belal***
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 4160
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مركز دكرنس .دقهليه
    كلية ايه : تجاره انجلش جامعه المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم والسباحه والصيد
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف ***belal*** في الخميس يونيو 16 2011, 12:06

    هههههههههههه
    وحد قالك اسمعى انا بقولك اقرأى
    ههههههههههههههههههههههههه
    مفيش زوغان
    وانتى يا احمد هتقوم باللى مطلوب منك وبدون تعليق
    هههههههههههههههههههههههه
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الجمعة يونيو 17 2011, 00:37

    و ايه هو اللي مطلوب مني بالظبط علشان مانفذهوش
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    avatar
    ***belal***
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 4160
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مركز دكرنس .دقهليه
    كلية ايه : تجاره انجلش جامعه المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم والسباحه والصيد
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف ***belal*** في الجمعة يونيو 17 2011, 00:44

    اللى مطلوب منك علشان متنفذوش التنضيف
    واللى مطلوب منك علشان تنفذه تنزل تشترى الطلبات
    ههههههههههههههههه
    اصل انت هتشتغل شغل انك تخلع ده
    هخلى اخواتك يزودوا الطلبات عليك
    هههههههههههههههههه
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الجمعة يونيو 17 2011, 00:49

    مش بقولك ولا أكني قرأت حاجة خاااااااااالص
    اهاهاهاهاهاهاههاا
    avatar
    ***belal***
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 4160
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مركز دكرنس .دقهليه
    كلية ايه : تجاره انجلش جامعه المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم والسباحه والصيد
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف ***belal*** في السبت يونيو 18 2011, 09:07

    ههههههههههه
    متأكد انك مقرأتش
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في السبت يونيو 18 2011, 09:13

    فيه حاجات تقريبا بقرأها غلط
    أأأأأأأأاااااهاهاهاهاههاا
    avatar
    ***belal***
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 4160
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مركز دكرنس .دقهليه
    كلية ايه : تجاره انجلش جامعه المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم والسباحه والصيد
    تاريخ التسجيل : 04/06/2010

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف ***belal*** في السبت يونيو 18 2011, 09:18

    اه ابشرك ان ده بييجى لواحد وسط مليون
    بس طول ما موجود الداء موجود الدواء
    خذ حبايه قراءه قبل الفطار وحبايه بعد العشاء
    هتصحى تانى يوم تنزل تجيب الطلبات على طول
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في السبت يونيو 18 2011, 09:21

    لهو انت ماتعرفش ان انا عندي مناعة ضد كل حاجة و الحمد لله
    و من وسط الحاجات دي عندي مناعة ضد الأوامر
    أأأااهاهاههاهاهاا
    avatar
    mido
    معانا من زمان
    معانا من زمان

    ذكر
    عدد الرسائل : 1680
    العمر : 28
    بلدك ايه ؟ : انا بلدي ام الدنيا
    كلية ايه : الحقوق
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم
    تاريخ التسجيل : 08/02/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف mido في الثلاثاء يونيو 21 2011, 00:31

    اخصي علي الاخوات هتاخدو فلوس من اختكو
    يعني اختكو محتاجه فلوس عشان تنزل تشتري شوية حاجات
    تستغلوها وتمضوها علي كمبياله
    ملكيش دعوه ياشرويدي الفلوس الي انتي عايزاها خديها
    المهم تاخدي حد من اخواتك معاكي ومتتاخروش

    ها قوليلي بقي محتاجه كام
    avatar
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الثلاثاء يونيو 21 2011, 00:38

    ÷ههههههههههههههههههههه
    تسلم يا ميدو يعنى انا عايزة كدة حاجة بسيطة 500 جنية بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
    avatar
    mido
    معانا من زمان
    معانا من زمان

    ذكر
    عدد الرسائل : 1680
    العمر : 28
    بلدك ايه ؟ : انا بلدي ام الدنيا
    كلية ايه : الحقوق
    هواياتك ايه ؟ : كرة القدم
    تاريخ التسجيل : 08/02/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف mido في الثلاثاء يونيو 21 2011, 00:44

    كام 500 جنيه ليه
    بصي المثل بيقول ان كنتو اخوات اتحاسبو
    مفيهاش حاجه يعني لو مضتيلي علي كمبياله
    انتي تاخدي الفلوس وانا اضمن حقي عادي دي حاجه منزعلش ومتقلقيش انا عمري منا هضر اختي يعني وهقدمهم للنيابه ها هتمضي ولا مش هتمضي
    avatar
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الثلاثاء يونيو 21 2011, 00:48

    [b]هههههههههههههههههههه
    لا ونعمة
    مش ماضية
    ومش نازلة ومش جايبة حاجة
    avatar
    المحبة لله
    معانا من فتره
    معانا من فتره

    انثى
    عدد الرسائل : 995
    العمر : 26
    كلية ايه : رياض اطفال
    تاريخ التسجيل : 10/10/2010

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف المحبة لله في الثلاثاء يونيو 21 2011, 03:55

    ليه بس يا شرويدي يا اختي نظرا للظروف اللي مرينا بيها الفتره اللي فاتت
    ههههههه
    والاحوال والا صلاحات والنكد وكده انتي فاهمه
    انا هخرج معاكي وهساهم في جزء من الفلوس بس مش كلها طبعا
    وبشرط انا وانتي بس اللي نخرج او اي بنات معانا
    بسس
    avatar
    the naughty
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5377
    العمر : 27
    بلدك ايه ؟ : من هنا و رايح
    كلية ايه : تجارة
    هواياتك ايه ؟ : زي البيوتي(الرخامة)
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف the naughty في الثلاثاء يونيو 21 2011, 05:28

    معنداش بنات بتخرج لوحدهم يا حلوة
    لازم حد من الشباب يخرج معاكم غير كدا مفيش خروج
    يلا اختاروا حد من الشباب لما تجهزوا الفلوس
    avatar
    حاملة القرأن
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

    انثى
    عدد الرسائل : 2172
    العمر : 26
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : رياض اطفال
    هواياتك ايه ؟ : ذكر الله
    تاريخ التسجيل : 23/10/2009

    منقول رد: لعبة المنتدى كلوة اسرة واحدة

    مُساهمة من طرف حاملة القرأن في الثلاثاء يونيو 21 2011, 09:05

    محبة ههههههههههههههههههههه انا وانتى خروجتنا بتكون فلة ههههههههههه

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 21 2018, 20:16