منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

منتديات جامعتنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات جامعتنا

شباب جامعة المنصوره

ندا
D!DA
mehOoOo
rara
maya met3b
ghost rider
dreamer
11 مشترك

المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه..

dreamer
    dreamer
    لسه جديد
    لسه جديد

ذكر

اعلان المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه..

مُساهمة من طرف dreamer الجمعة سبتمبر 26 2008, 04:13

المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 498673

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده..... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 24485
    ....................
    واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي............... rendeer
    .................
    مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو..عشان تعرفو انكو هتموتى وتتجوزو..حاجه غريبه... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 565645
    ...................
    بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية.....هيه قديمه بس اضحكووو......... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 24485
    ....................
    مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف. Laughing
    .....................
    مرة شحات رخم.. مره واحد شحات راح يشحت من بقال حته حلاوه البقال اعطا له حته كبيرة الشحات قاله كل دى ببلاش ياحرامى.. geek
    ..............................
    مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا..هع هع هع.. المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 565645
    ............................
    مرة واحدة قالت لزوجها اليوم بصيت لنفسى فى المراية لقيت نفسى قمر14 تفتكر كده غرور قالها لأ غرور ايه ده كدة يبقى عمى...ههههههههههههه.عسل والنبى عسل يا اخى بيبقوو مغرورين غرور..اووووووف.. santa
    .............................
    فى مرة اثنين كدابين قوي قاعدين امام الاهرمات الاول قال للثانى تعرف الهرم ده امى هى اللى بانيته فالتانى قاله تعرف البحر الميت قاله اه قاله اخواتى هما اللى قتلوه..........رخمه صح بس لازم انوع ..عشان مش كله عسل زى.. geek
    .....................................
    مره وحدة روحت على بتها متاخر قال لها زوجها :انتى كنتى فين يا مدام ؟؟؟ قالت :لا مهوا ... اصلو ... كان فى واحد بيعكسنى قال لها :هو بيعكسك انتى اتاخرتى ليه ؟؟؟؟ قالت :اصله كان ماشى على مهله ....!بيتلصمووو يا معلم فاهم اه ماشى براحه..ههههههههههههههههههههههه.. lol!
    .....................
    مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب..........
    ...................
    المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 565645
    ............................
    مرة واحد ندل الهلال الاحمر خصم من مرتبه 20 جنية تبرع لفلسطين قام اتبرع بباقي مرتبه للياهود.... afro
    ..........................
    مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس فقام قاله بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست و بعدين صلح عربيتك بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور وربطوا العربيه وطلعوا قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس و بى ام سيبوهم و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم...حصلتلى بس انا كنت بتاع المرسيدس..وجابوو الكلب اللى ورايا..ههههههههههههههههه lol!
    ........................
    مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 130860
    ...................
    مرة واحد ندل ركب اتوبيس شاف واحدة قاعدة، بصلها بصتله، غمزلها غمزتله، قالها انزلي المحطة اللي جاية، نزلت راح قاعد مكانها..جدع يلا.... happy
    .........................
    واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته "رايح فين؟" فقال لها "مش هقولك انا حر" ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله "على فين يا باشا؟؟؟" قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت"...... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 498673 ...
    .........................يارب تعجبكوو طبعا انا واثق من نفسى بس فى ناس يقوله اه.هههههههه.عارفها عارفها ..طيب بتضحك ليه.يلا حسبنا الله ونعم الوكيييل.... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 565645
    كل سنه وانتو طيبين..والله بحبكوو اوى... المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 411137
    ghost rider
    ghost rider
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

ذكر
    بلدك ايه ؟ : انا من البلاد البعيده لا زاد ولا مياه
    كلية ايه : ايفل
    هواياتك ايه ؟ : الرقص علي السلالم

اعلان رد: المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه..

مُساهمة من طرف ghost rider الجمعة سبتمبر 26 2008, 04:39

تمام يا مان
    maya met3b
    maya met3b
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

انثى
    بلدك ايه ؟ : المنصوره
    كلية ايه : العذراء
    هواياتك ايه ؟ : الرحلات والنت والرسم

اعلان رد: المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه..

مُساهمة من طرف maya met3b الجمعة سبتمبر 26 2008, 04:45

والله بجد نكت جميله لانها بتخرجنا من مود الكابه الللى احنا عايشينه
    واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته "رايح فين؟" فقال لها "مش هقولك انا حر" ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله "على فين يا باشا؟؟؟" قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت"......
    rara
    لسه جديد
    لسه جديد

انثى

مُساهمة من طرف rara الجمعة سبتمبر 26 2008, 08:35

المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 498673 very nice المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 498673
    mehOoOo
    mehOoOo
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

انثى
    بلدك ايه ؟ : جنب كشك عم عبدو
    كلية ايه : تجاره المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : الرسم والموسيقى

مُساهمة من طرف mehOoOo الجمعة سبتمبر 26 2008, 10:26

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    جميييييييييييييييييييييييييييييييييله اوى النكت دى
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    موضوع جميل
    dreamer
    dreamer
    لسه جديد
    لسه جديد

ذكر

مُساهمة من طرف dreamer الجمعة سبتمبر 26 2008, 17:09

ميرسى جدا على الردود بجد ومتشكر لييكى يا رارا ويا مايا ويا ميهوو ويا جوست حبيب قلبى متوصى يا معلم بالحرييم فى النكت اهوة عشان عارف انك عايز ايام سى السيد وانا هرجعهالك.. بس انا عن النفسى مش عاوز الايام دى..وبجد يا مايا الحمد لله ان النكت عجبتك وابقى قوليلى جو الكأبه ده بيجيلك امتى وأنا أظرفك نكتيتين.. المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 411137
    D!DA
    D!DA
    لسه جديد
    لسه جديد

انثى
    بلدك ايه ؟ : TaL7'A CiTy
    كلية ايه : GaDy
    هواياتك ايه ؟ : Ra3'y F ELtele

مُساهمة من طرف D!DA الجمعة سبتمبر 26 2008, 19:57

بجد حلوين اوى

تسلم ايدك
    ندا
    ندا
    معانا من زمان
    معانا من زمان

انثى
    بلدك ايه ؟ : المنصورة
    كلية ايه : طب أسنان
    هواياتك ايه ؟ : القراءة

مُساهمة من طرف ندا الأحد سبتمبر 28 2008, 09:46

هههههههههههههههه
    لا بجد نكت تحفة
    شموسة
    لسه جديد
    لسه جديد

انثى

مُساهمة من طرف شموسة السبت أكتوبر 04 2008, 04:04

حلوين اوى يا دريمر تسلم ايدك

المرة اللى فاتت قولت ما غريب الا الشييطان..المره دى الشيطان قاعد معايا..ههههههههههههه.. 126219
    charmed_dragon307
    charmed_dragon307
    معانا من فتره
    معانا من فتره

ذكر
    بلدك ايه ؟ : اي مكان جمع بينا
    كلية ايه : cancer
    هواياتك ايه ؟ : اي شيئ بحبه اعمله طالما صح ميهمنيش كلام الناس

مُساهمة من طرف charmed_dragon307 الأحد أكتوبر 05 2008, 06:47

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد بجد
    صاحبه الرومانسيه
    صاحبه الرومانسيه
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

انثى
    بلدك ايه ؟ : دنيا الحب
    كلية ايه : برج العقرب
    هواياتك ايه ؟ : الشعر والموسيقى

مُساهمة من طرف صاحبه الرومانسيه الأحد أكتوبر 05 2008, 07:19

ههههههههههههههههه
    حلوه النكت هههههههههههه
    medo
    medo
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

ذكر
    كلية ايه : DELTA ACADEMY

مُساهمة من طرف medo الثلاثاء أكتوبر 07 2008, 05:31

هههههههههههههههه
    لا بجد نكت جميلة جدااا وخصوصا الاولي

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 20 2024, 18:55