منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

منتديات جامعتنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات جامعتنا

شباب جامعة المنصوره

4 مشترك

قرد موبينيل مش عايز يرجع

midoooo
    midoooo
    لسه جديد
    لسه جديد

ذكر
    بلدك ايه ؟ : بلقاس المنصوره
    كلية ايه : العلوم المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : الكوره البلاى ستيشن النت الصيد الشعر

جديد قرد موبينيل مش عايز يرجع

مُساهمة من طرف midoooo الخميس فبراير 19 2009, 01:48

قرد موبينيل مش عايز يرجع ImageGenerator.aspx?path=mobinilae3-1 في حوار مع "القرد المعجزة" بتاع موبينيل قال القرد ليس من ضمن أهدافي الحالية العودة الى مصر مرة أخرى.

وعندما سُئِل عن السبب قال: الأجواء غير صحية وهناك من يتربص بي وأعداء النجاح يحاولون الإساءة إلى في كل مكان

وكان القرد الموجود حاليا في جمهورية شومبوجو قد تلقى عدة عروض للإحتراف من الأندية الثلاث الكبرى فى مصر – الأهلي والزمالك والإسماعيلي .

وبسؤاله عن رفضه لهذه العروض قال: بالنسبة لعرض الأهلي هو عرض جيد جدا لكن الأهلي "مالوش في القرود" ومش هايخليني ابقى براحتي .. أنا لا بحب ألعب ولا أجيب بطولات انا بس بحب أطلع أتكلم كلمتين والناس تشوفني وتتكلم عليا واقول إني كبير وجامد أوي والكلام ده مش حيبقى مقبول في الأهلي .. فبلاها الأهلي !

سألناه: طيب وعرض الزمالك يا نجم ؟ قال القرد مجيبا على هذا السؤال: بصراحة عرض الزمالك جيد جدا والزمالك الأجواء فيه مناسبة للغاية أني "أنجم" هناك لأني هاعرف أتكلم كتير ولا هالعب ولا هاجيب بطولات ولا حعمل أي حاجة وفي الآخر حبقى نجم برده زي ما أنا نجم دلوقتي فمش حتفرق كتير معايا .. لكن أهم سبب خلاني أرفض عرض الزمالك أني مش عارف أتكلم مع مين .. كل شوية واحد يتصل بيا يقولي أنا رئيس نادي الزمالك وواحد تاني يتصل ويقولي أنا عضو مجلس إدارة نادي الزمالك وكل واحد بيقول كلام وفي الآخر لقيت نفسي هاتوه معاهم فقلت "أنجم" في حتة تانية وبلاها الزمالك !

أما عرض الإسماعيلي فقال عنه القرد: عرض الإسماعيلي مرفوض شكلا ومضمونا .. الواحد يا عم ما يضمنش نفسه أنت عارف أني – حجمي صغير – وممكن كرسي طايش ولا طوبة ولا حتى واحد يتنرفز فيرمي إزازة ميه تيجي فيا و أروح فيها وأنا مش ناقص !! وعموما نادي الإسماعيلي مكنش هايديني النجومية اللي أنا واخدها في شومبوجو علشان كده عرض الإسماعيلي مرفوض !

وقال قرد موبينيل في آخر حواره: أنا أحب اقول للناس في مصر أني بخير ومتابع الموقف في المنطقة كويس وباشكر كل القرود اللي في المنطقة اللي عاملة ودن من طين وودن من عجين في الكورة وفي كل حاجة تانية !! وبقولهم .. عاشت القرود حرة مستقلة !!!

وأحب أفكرهم بعهدنا المستمر وسياستنا التي وصلت بنا الى قمة الهرم "القرودي" وأسلوبنا ومنهجنا في الحياة وهو ( لا أرى .. لا أسمع .. لا أتكلم ) !!

happy every thing i do i do it 4 u
    hesham707
    hesham707
    لسه جديد
    لسه جديد

ذكر
    بلدك ايه ؟ : الستاموني /بلقاس/دقهليه
    كلية ايه : كليه/تجارة/انجليزي
    هواياتك ايه ؟ : النت /كرة القدم

جديد رد: قرد موبينيل مش عايز يرجع

مُساهمة من طرف hesham707 الخميس فبراير 19 2009, 12:34

ماشي ياعم القرد يا بتاع شومبوجو
    انت عندك حق انك ترفض عرض الزماللك لان كل شويه بيغيروا حاجه
    مرة رئيس النادي
    وخمسين مرة المدرب
    وغيروا كل اللعيبه
    وغيروا النجيله اللي في اللعب
    انا بقي عندي الحل
    انهم يغيروا رئيس الجمهوريه
    لعل وعسي
    dimolition boy
    dimolition boy
    ابن المنتدى
    ابن المنتدى

ذكر
    بلدك ايه ؟ : city of angles
    كلية ايه : كليتنا
    هواياتك ايه ؟ : جمع الحسنات

مُساهمة من طرف dimolition boy الجمعة فبراير 20 2009, 01:08

هههههههههههههههههه
    اه والله عنده حق
    شكرا يا ميدو
    midoooo
    midoooo
    لسه جديد
    لسه جديد

ذكر
    بلدك ايه ؟ : بلقاس المنصوره
    كلية ايه : العلوم المنصوره
    هواياتك ايه ؟ : الكوره البلاى ستيشن النت الصيد الشعر

مُساهمة من طرف midoooo الأحد مارس 08 2009, 01:42

متشكر اوى ياجماعهوانا تحت امركم
    DeroOo
    DeroOo
    معانا من فتره
    معانا من فتره

انثى
    بلدك ايه ؟ : مصر ام الدنيا
    كلية ايه : التجارة

مُساهمة من طرف DeroOo الأحد مارس 08 2009, 04:54

لعل وعسى ايه يا هشام دى الحاجه الوحيده الى مش هتتغير غير لما ربنا يرييييييييييييييييييييد
    والقرد ده جامد جدا وعنده حق فى الى قاله

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 20 2024, 02:14