منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات جامعتنا

وربنا منورين المنتدى يا شباب احلى جامعه فى الدنيا .. بقولكم ايه احنا عايزين نكبر المنتدى ده و يبقى من احسن المنتديات الجامعيه الى موجوده . و دا مش هيتم الا اذا كان فيه اعضاء فعاله كتير
فا لو ليكم مزاج تسجلو ماشى .. ولو مش عايزين بردو ماشى .. و لو مسجلين اصلا يبقى ادخلو باسمكم و الباسورد و لو مش عايزين بردو ماشى .. و لو زهقتو و عايزين تقفلو المنتدى ماشى . بس طبعا لو سجلتو هتبقى حاجه حلوه ليا و ليكم ان شاء الله . بحبكم على فكره

منتديات جامعتنا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات جامعتنا

شباب جامعة المنصوره

مفاااااااااااااااااااااااااجئه

hams
    hams
    لسه جديد
    لسه جديد

انثى
    كلية ايه : اداب

عاجل مفاااااااااااااااااااااااااجئه

مُساهمة من طرف hams الأربعاء نوفمبر 24 2010, 01:28

اسكتو بقى جبتلكم اهم خبر فى جامعة المنصوره كلها الا هو سها احمد الا فى رابعه اداب قسم اجتماع بقيت ملكة جمال مصر 2011 يا جماعه انا مش مصدقه نفسى ان جامعة المنصوره يطلع منها ملكة الجمال والاغرب ان يارا نعوم دى هيا ملكة جمال مصر بس الا فى التليفزيون وزير الثقافه اكد انها اتغير لبعض المطابقات الغير لائقه عليها وعدم اهتمامها بالنشاط الاجتماعى انا بصراحه مكنتش مصدقه بس لما شفت الخبر ولما كلمت صحباتى هنا قالولى احنا كمان شفنا الخبر بس مش مصدقين بصراحه البنت تستاهل جدا انا شخصية عرفاها واعرف انها مصممة ازياء هيا اه انطوائيه شويه بس ماشاء الله واتنا هجبلكم اخبارها على طول انا اعرف واحده صحبتها هنا فى المنصوره المهم ان ده اهم خبر حصل فى تاريخ جامعة المنصوره

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07 2024, 15:07